T-shirts, Forrest Gump-kloner och Watchmenpepp

David Finchers nya rulle The Curious Case of Benjamin Button har jag varit rätt sugen på att spana in ett tag nu. Kanske särskilt mycket nu efter att ha sett den här videon som jag hittade på /Film.  Videon är dessvärre nu borttagen.
The Curious Case of Forrest Gump - watch more funny videos


Via /Film hittade jag också den här underbara t-shirten som finns att köpa på www.redbubble.com. Vore lagom att handla för de pengar som jag inte har för att fira att Fox och Warner äntligen kommit överrens om rättighetstjaffset för kommande Watchmen.

The Many Faces of Rorschach. Vem minns inte alla tråkroliga "the many faces of an Alien/Greek cat/m.m" som var lagom poppis under 90-talet. 


PS. För med Watchmen-pepp, spana in Bloggywoods lilla ihopsamling av videos inför filmen.



På Redbubble hittade jag även denna chica lilla tröja. Sommarmodet är räddat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0