Vad är nu detta då?

Detta är en blogg. Trodde aldrig jag skulle skriva de orden, men nu är det så. Helvetet har frusit till is och påven skiter guldtackor.
Vad skall då denna mot-alla-odds-blogg (kanske inte så mot alla odds egentligen) handla om?
Titta inte på mig, inte fan vet jag. Jag kommer skriva det som faller mig in, det som intresserar mig, det som jag tycker ska intressera andra kanske...inte för att jag förutsätter att nån stackars sate ska se något nöje i att läsa mina bevingade ord, men ändå. Jag kommer skriva om film, musik, litteratur, världsfenomen eller helt enkelt vad som faller mig in. Jag tänker inte skriva om mina alldeles underbart intressanta dagar och vad jag åt till middag idag...om det nu inte råkar falla mig in att göra det, eller om jag är riktigt uttråkad. Men jag tänker vid min själ försöka låta bli hamna i det självgoda fällan.

Med det sagt säger jag välkommen till
(Jag har inga rättigheter till denna modifierade bild utan har stulit den helt utan hämmningar. Kudos till Charlie "Alexander Barks"Christensen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0